23 Februari

Hej!
Denna veckan har varit helt upp och ner, därför ska jag nu försöka skriva ner vad som hännt. Det kommer dock inte bli lätt så jag delar därför upp det i tre olika inlägg. Vi börjar med tisdag; min födelsedag. 
 
 
♡ var lika gullig som alltid på morgonen. Han gav mig ett jättefint kort (som han gjort själv) där det stod att vi skulle gå på picknick och sen gå på bio tillsammans på kvällen. Han är verkligen världens bästa! Jag hade några tider hos doktorn igen så vi gjorde oss iordning och åkte sen in till Papaioea (Palmerston North). Det gick rätt snabbt med första, som var röntgen av bröstkorgen. Allt gick bra och de skickade allt till immigrationsverket med en gång. Hos läkaren skulle jag sen få svaren från mina blodprover. Proverna visade på att jag antagligen hade lågt järnvärde så han ville att jag tog nya prover. Så det var bara att gå tillbaka och ta blodprov igen. Men sen var vi klara och kunde fortsätta med vår dag. (^   ^,) Läkaren skulle återkomma till mig med provsvaren på torsdag.
 
Vi gick och fikade på cafét jag och Josefin brukar gå till och tog något lätt att äta. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Sen åkte vi tillbaka hem. En av mina födelsedagspresenter var en vänner tatuering jag och Josefin velat göra; Tingeling bakom örat. Josefin kom medans jag blev tatuerad och medan jag sen gjorde tårtan fick Josefin sin tatuering gjord. Tårtan blev en vegansk moccatårta. Marängen blev väldigt platt, jag kunde inte se temperaturen på den gamla ugnen jag använde vilket jag tror är orsaken. Men tårtan var helt klart ätbar. (๑>ᴗ<๑) Det var kul att testa göra maränger på kikärtor (receptet hittade jag här).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Josefin var kvar ett tag och pratade innan hon behövde åka hem. Jag och ♡ tog det lugnt en stund innan vi åkte till bion. Vi såg the Finest Hours, vilket jag tyckte var en bra film. Det är ingen som jag skulle se om och om igen, men jag tycker den var bra och helt klart sevärd. (^_^)
 
 
 
 
 
 
 
 
De har en Focal Point cinnema i Levin med så det var dit vi gick. 
Man sitter så skönt i sofforna och vi hade hela salongen för oss själva (antagligen för att det var tisdag).
 
 
 
 
Jag hade en jättebra födelsedag! Picknick blev det dock ingen utan vi sparar den till nästa helg.  (^_-)
 
Tack alla som grattulerat mig och tack Josefin och ♡ som alltid finns där och ställer upp för mig. Jag älskar er båda, ni är bäst! ❤ ❤ ❤ 
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback