Yellow & Green

Hej!
Jag är ledig idag, det var skönt att få sova ut ordentligt. Julen närmar sig med stormsteg så de dagar jag har ledigt nu innan jul är planerade med julbak och förberedelser. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Iår är det knepigare eftersom jag jobbar dagarna innan jul, då jag vanligtvis står i köket hela dagarna. Därför får jag planera vad jag kan göra i förväg och frysa in. Idag var det lussekattsbak på schemat. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Allt är veganskt, såklart. Granarna är fyllda med marsipan och choklad-mandelmassa, såå gooda! (๑❤◡❤๑)  Det rann ut lite som ni kan se, men det är enkelt att bryta bort så blir det finare. (^ _ -) Jag har även rört ihop en pepparkaksdeg som får stå och gotta i sig i kylen. 
 
 
Jag är ledig två dagar till vilket känns väldigt lyxigt. Jag älskar att jobba, men det är skönt att få några dagars
sammanhängade ledighet. ( ◠‿◠ ) Imorgon är det Lucia, och jag har inget mer planerat än att baka lite pepparkakor. Vi får vell se om jag får se något Lucia tåg eller inte. 
 
 
Kram på er ❤
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback