Thank You Liseberg

Hello!
Jag hade en rätt lugn morgon här hemma då jag inte behövde åka till jobbet förrän strax innan två. (^   ^,) Jag passade på att ta en lång härlig dusch och bara ta det lugnt. Jag och mamma kollade sedan på Selmas Saga innan jag åkte, dagens avsnitt var ju ännu bättre och spännande. Hitills gillar jag vart årets julkalender är påväg. (๑ᴖ◡ᴖ๑)
 
På jobbet fick jag en glad överraskning. Vi får alla varsin julklapp från Liseberg, så snällt! ヾ(*⌒ヮ⌒*)ゞ Har jag nämnt att jag älskar min arbetsplats? Hihi! 
 
 
 
 
Den är visserligen inte vegansk, vilket är synd.
Men jag tror inte jag kommer kunna låta bli att äta ändå. Det är värre att slänga det tycker jag, 
och jag älskar ju choklad & marsipan. 
 
 
 
 
  
 
Nu ska jag krypa ner under täcket, jag sitter redan i sängen hihi! Jag känner mig väldigt taggad inför morgondagen på Liseberg. Andra adventshelgen och prognosen ser god ut. ( ◠‿◠ )
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback