Selmas Saga

Hej!
Nu sitter jag uppkrupen i sängen under täcket och ska snart sova. (^   ^) Jag hade en lugn och skön morgon här hemma och kunde kolla på julkalendern innan jag skulle till jobbet. Den håller fortfarande måtten för mig och jag är så nyfiken på vad som kommer hända. Den är verkligen mysig och ger den rätta julkänslan! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På Liseberg var det också julstämning och fullt av folk. Vi har haft å göra hela kvällen, vilket är super kul! (^▽^) Jag började inne på Plättlagat och avslutade i julboden. 
 
Imorgon är jag ledig, men gissa vad jag tänker göra då? Jag har tänkt åka till Liseberg med familjen, haha! Det ska bli sååå roligt att få gå där som gäst en kväll. Jul på Liseberg har varit något jag älskat och alltid längtat till varje år ända sedan jag var liten. Så imorgon blir det mys bland alla bodar och ljusen!
 
 
Kram på er ❤️
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback