Last Day...

Moshi Moshi!
Så igår var det dags att säga hejdå till Mackasinet, Plättlagat, min fina lilla jul-bod och Liseberg. Jag gjorde min sista arbetsdag. Det känns både skönt att få lite ledigt men även tråkigt då jag inte vet om jag kommer tillbaka till sommarsäsongen som börjar i april. Jag kommer sakna det. Men mitt riktiga hejdå säger jag imorgon då Liseberg är öppet sista dagen för iår och jag ska lämna in nycklar m.m.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag har jag passat på att sova ut ordentligt. Det var väldigt skönt! (๑ᴖ◡ᴖ๑) Sen har jag bara tagit det lugnt, duschat och sitter nu och mumsar på en knäckemacka med min hemmagjorda rödbetssallad och falafel. Imorgon åker jag in till Göteborg igen som sagt till Liseberg, och kanske blir det lite mellandagsrea också. 
 
 
Kram på er ❤
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback