Bye Liseberg

Hi!
Då har jag varit och lämnat tillbaka arbetskläder, nycklar och personalkort till Liseberg. Jag var ju tvungen att gå in en sista gång i parken och riktigt säga hejdå till allt och alla också, hihi. Jag kommer verkligen att sakna det och hoppas på att jag får chansen att jobba där sommaren 2017! Det kan bara framtiden utvisa. Man vet aldrig vad livet har att ge och det är det som gör livet så spännande, man vet aldrig vad som väntar runt hörnet. (๑ᴖ◡ᴖ๑)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hejdå Boden!
 
 
 
 
 
Hejdå Mackasinet och Plättlagat!
 
 
 
 
 
 
Mamma var med mig in till Göteborg så jag mötte henne i parken och vi gick en sväng tillsammans innan vi styrde färden mot Frölunda Torg. Jag ville in och kolla i några butiker där på mellandagsrean. ꒰⁎ᵉ̷͈ ꒵ ᵉ̷͈⁎꒱໊ Det blev ett sett nya underkläder, yay! Jag har verkligen längtat efter att få köpa nya underkläder, jag vet inte varför jag tycker det är så roligt men jag har alltid tyckt det så nu är jag glad! Självklart blev det lite sushi också på Din Sushi som hade riktigt god vegansk sushi. ( ◠‿◠ )
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Innan vi åkte hem stannade vi till på bästa Happy Vegan där jag pratade lite med den trevliga personalen och köpe lite roliga produkter. Jag bara älskar den butiken! 
 
Det blev en lång dag tillsammans med min underbara mamma! ♡ Jag älskar sånna här dagar då vi åker iväg själva och bara umgås hon och jag. Då mamma har mått både bra och dåligt till och från det senaste är det alltid roligt de dagar då vi är iväg och hon mår bra, hon är som min mamma brukar vara. Tack mamma för att du finns, jag älskar dig så mycket! 
 
 
 
Nu ska jag snart gå och lägga mig i sängen och läsa lite. Imorgon ska jag faktiskt börja dagen med att jobba på Café Oasen, men det ska bara bli roligt. Sen får vi se hur jag firar mitt nyår. Det kommer i vilket fall som helst bli en lugn mys-kväll. (^    ^,)
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback