2016 🔜 2017

Hello!
Först mĂ„ste jag bara fĂ„ ur mig in underbara, glada nyhet!! IgĂ„r kvĂ€ll bokade jag biljetter till Nya Zeeland!!! ☆*:.ïœĄ. (▜) .ïœĄ.:*☆ Jag lĂ€mnar Sverige den 6 Februari redan, anlĂ€nder till Nya Zeeland den 8 Februari (tidskillnaden skjutsar ju fram mig 12 timmar) och Ă€r tillbaka i Sverige den 1 mars igen. Det ska bli sĂ„ roligt, jag kan knappt förstĂ„ det Ă€nnu! Snart Ă€r jag och mitt hjĂ€rta tillsammans igen. ♡
 
Idag var jag och jobbade pĂ„ CafĂ© Oasen igen vilket var sĂ„ roligt. Jag trĂ€ffade tvĂ„ nya tjejer som jag jobbade med och de var sĂ„ hĂ€rliga! Att jobba kan vara sĂ„ roligt. (àč‘᎖◥᎖àč‘)
 
Nu Ă€r jag hemma och har precis Ă€tit en god middag med mamma, pappa och Elias (Erik har Ă„kt ivĂ€g för att fira det nya Ă„ret med kompisar och party). VĂ„rt nyĂ„rsfirande blir lugnt hĂ€r hemma. Just nu undrar jag hur jag Ă€ns ska kunna hĂ„lla mig vaken till 12 dĂ„ jag vaknade vid fem imorse och inte kunde somna om, hihi! (àč‘>◡<àč‘) Men det ska nog gĂ„ bra. 
 
 
 
 
2016 har verkligen varit som en berg-och-dalbana för mig. Det började jÀttebra pÄ Nya Zeeland med mina förÀldrar, sen blev det en dipp dÄ det hÀnde mycket pÄ gÄrden och hos familjen jag var au pair hos. Visst var det roliga och bra stunder dÄ med, men det hÀnde mycket pÄ en gÄng vilket fick mig att mÄ dÄligt. Jag flyttade sen in hos vÀrldens bÀsta pojkvÀn och allt blev sakta bra igen. Sen var jag ju ute och reste ocksÄ, först Seoul dÀr jag trÀffade Evelina och Linnea! Sen Äkte jag till Tokyo och fick Àntligen uppleva den fantastiska körsbÀrsblommningen. Jag fick Àven trÀffa min underbara vÀrdfamilj jag bodde hos sommaren 2013. Inte nog med allt detta, nÀr jag kom tillbaka till Nya Zeeland stack jag och Josefin ivÀg pÄ en super rolig road trip genom Nordön. 
 
NĂ€r jag sen var tvungen att lĂ€mna Nya Zeeland i maj började berg-och-dalbanan verkligen sĂ€tta fart. Jag var glad över att vara hemma men jag har inte riktigt kĂ€nnt mig helt hemma sen jag kom hem till Sverige. Jag lĂ€mnade ju en bit av mig pĂ„ Nya Zeeland. Att komma hem och bo hos mina förĂ€ldrar igen Ă€r ocksĂ„ en utmaning. Det har varit bra och dĂ„liga tider under hela sommaren och hösten. Nu mot slutet har berg-och-dalbanan börjat gĂ„ sakta men sĂ€kert uppĂ„t igen. Liseberg har varit en stor bidragande faktor till detta dĂ„ jag mött sĂ„ mĂ„nga hĂ€rliga mĂ€nniskor och haft sĂ„ kul pĂ„ jobbet. Året kunde ju inte sluta sĂ€mre heller Ă€n att jag nu vet att jag ska Ă„ka tillbaka till min andra hĂ€lft pĂ„ Nya Zeeland. 
 
Jag Ă€r Ă€ndĂ„ nöjd med 2016, Ă€ven om allt inte har varit toppen. Jag Ă€r tacksam för allt och gĂ„r in i 2017 starkare och med nya erfarenheter. Jag vill inte Ă€ndra pĂ„ nĂ„gonting, livet ska gĂ„ upp och ner för hur ska man annars kunna kĂ€nna sig lycklig nĂ€r livet verkligen gĂ„r bra? Man mĂ„ste ha de dĂ„liga stunderna ocksĂ„, man lever och lĂ€r. (◠‿◠✿)
 
 
 
 
HejdÄ 2016 och tack för allt!
 
 
 
 
 
 
VÀlkommen 2017, jag Àr redo för att se vad du för med dig!
 
 
 
 
 
 
 
Detta Àr det sista ni hör frÄn mig iÄr, nÀsta gÄng Àr det 2017. Visst Àr det spÀnnande! Man vet aldrig vad livet har att komma med. Vissa har redan firat sitt Är och Àr redan i 2017, jag hoppas ni vÀntar pÄ oss efterslÀntrare dÀr. (^   ^)
 
 
 
°*☆♡ Gott Nytt Ă„r till er alla och jag önskar er det bĂ€sta inför 2017! ♡☆*°
 
 
 
 
Kram pĂ„ er ❀
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

  Namn:
Kom ihÄg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar hĂ€r sĂ„ blir jag vĂ€ldigt glad:

Trackback