Sunny Cleaning Song

Hej!
Jag hade en härlig sovmorgon imorse och gick upp i min egen takt. Solen skén så jag tog en lite längre morgonpromenad med hundarna innan jag gick hem för att göra frukost. Så härligt! (^▽^)
 
Efter att ha suttit vid TV:n en stund och ritat lite satte jag fart med att börja städa i köket. Det var inte planerat att jag skulle städa så mycket som jag gjorde, men jag satte på musik och kom riktigt in i det så allt bara flöt på. Det verkar som om jag redan håller på att hitta tillbaka till mig själv igen om jag börjar städa som jag brukar när jag inte har något att göra, haha! (≧▽≦) Köket blev rent och snyggt, sen städade jag toaletten och dammsög de flesta rummen på nedervåningen. Efter det var jag helt slut och hamnade på soffan igen. 
 
Mamma och pappa kom hem inte långt därefter och min städning var mycket uppskattad. De var glada och haft det jättebra, vilket gör mig glad. Jag älskar mina föräldrar och vill att de ska ha det bästa! 
 
 
På eftermiddagen tog jag en låååång underbar dusch och har piggnat till efter det. Jag tog även en kvällspromenad i solen, med hundarna såklart, innan vi grillade till kvällsmat. Jag åt vegansk korv med blomkålsmos och kokta morötter från farmors trädgård. Enkelt men såå gott! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ringde precis farfar och han kommer komma upp med färsk makrill färdigfilead och klar. Vilken lyx! Ibland är det toppen med en släkt som fiskar. Nu vet jag vad jag ska äta imorgon. (^_-)
 
 
 
Kram på er ❤️
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback