Missing ♡

Hej på er!
Jag låg kvar i sängen sådär länge imorse igen. Det är skönt men samtidigt känns det inte alltid lika bra då jag ligger kvar i brist på motivation till att gå upp. Dagar då jag inte har något planerat alls kan jag bara känna att det inte finns någon mening med att gå upp ur sängen. Men jag lyckas alltid ta mig upp tillslut och hitta på saker som jag vet brukar få mig på bättre humör. Just nu skulle jag bara behöva ha en paus från min egen hjärna så jag får försöka sysselsätta den så gott jag kan. Därför gjorde jag mig iordning efter frukosten då jag och mamma skulle åka och handla. Dock fick vi vänta på att Erik skulle komma med färgan först för han kan inte ta sig hem annars. Medan jag väntade tog jag tag i att packa upp alla kläder som kom från Nya Zeeland förra veckan. Jag lyckades, tro det eller ej, att knö in allt i garderoben. Men nu finns det absolut ingen plats kvar (vilka i-landsproblem jag har, haha). (๑>ᴗ<๑)
 
Jag och mamma var sen iväg och handlade. Även om det kanske inte är världens största äventyr så är det kul att komma iväg en sväng, det händer något än att bara vara hemma. När vi sen kom hem åt jag och tog det lugnt en stund innan jag begav mig ut på en jättehärlig promenad i skogen. Den var välbehövlig kan jag säga då jag mår så mycket bättre nu efteråt. Att få lite medelande från kompisar som muntrar upp är också något som hjälper så mycket mer än man kanske tror. Det behöver inte vara mycket, men bara man känner att man har dem där utan att man själv behöver vara den som kontaktar varje gång är guld värt. Jag älskar er alla mina underbara vänner, ni vet vilka ni är. ♡
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu kokar snart kaffet på spisen och resten av kvällen ska jag ta det lugnt med familjen. Kanske man kan hitta någon bra film att titta på. (^   ^,)
 
 
 
Kram på er ❤
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback