Bow in my Belly

Hi!
Jag började dagen på bästa sätt genom att ligga och dra mig lite i sängen (jag sov så otroligt härligt inatt så det var skönt att ligga kvar ett tag och vakna till ordentligt), ta en härlig promenad med hundarna och sen sitta och chatta med hjärtat. Jag vet att jag säger det ofta men jag kan aldrig säga det för många gånger; han är helt underbar! ♡ Jag älskar honom!
 
Sen gjorde jag mig iordning och åkte med mamma och Elias till Uddevalla. Elias har skrivit körkortsprov för mopped, och han klarade det! (*⌒∇⌒*) Grattis Elias!! Medan han skrev provet åkte jag och mamma iväg och fikade. Det var mysigt!
 
 
Hemma tog jag en lång promenad med hundarna ner till Hålebäcken. Det var härligt att få gå på lite i alla backarna. (^   ^,) Och att solen tittade fram gjorde det ju inte värre, hihi.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen blev det en dusch och jag satte i ett av mina nya navelsmycken som kom på posten igår. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Jag beställer ofta från eBay då det är billigt och de har så otroligt många fina smycken. Jag är verkligen jättenöjd med detta: 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dagen har varit rätt lugn och det känns som om tiden gått väldigt fort. (^    ^) Sista dagen i Augusti, det betyder att imorgon är det September och hösten är här (om man går efter månaderna vill säga). Men det behöver inte betyda att vi fortfarande kan få varma och soliga härliga dagar. Och hösten kan vara riktigt mysig och fin med alla sina färger. Jag ser faktiskt fram imot det iår. (✿◠‿◠) Sverige är fint med alla sina tydliga årstider!
 
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback