Sliding fun

Kia Ora!
Jag fick ett medelande från Josefin imorse om att hon och barnen skulle åka till lekplatsen här i Levin idag. (^  _  ^) Så efter jag ätit frukost och hängt ut tvätten promenerade jag bort till lekplatsen. Jag tog med mig några av muffinsen jag gjorde igår också. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Solen skén och det var jättehärligt väder. Amaia satt med Josefin på en picknick filt och log stort. Tai Mana hade fullt upp med att klättra på klätterställningen. Det var roligt att få se Josefin igen och prata av sig om vad som hänt sedan vi sågs sisst. Vi hade en mysig liten picknick i solen. (๑ᴖ◡ᴖ๑)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag var där hela förmiddagen, umgicks och hjälpte till med att hålla koll på Tai Mana och Amaia vilket inte är svårt. (^    ^)  Vi passade även på att leka lite. Jag åkte de stora rutschkanorna med Tai Mana och Josefin åkte med Amaia i knät. Det var riktigt roligt, haha! Sen var vi på den lite mindre lekplatsen där jag och Tai Mana gungade på en gungbräda och några andra djur man kan gunga på. Det var jätteroligt!
 
Runt halv ett så behövde Josefin och barnen åka då de var bjudna på lunch hemma hos en av Tai Manas vänner. Jag promenerade till en frukt och grönsaksbutik i närheten och köpte lite äpplen och bananer. Sen promenerade jag vidare in till Levin centrum och gjorde några andra små ärenden innan jag gick hem. Det var riktigt varmt, det visade på 26 grader och jag hade mina svarta leggings på mig. Men det är bara skönt att sommaren dröjer sig kvar. (✿◠‿◠)
 
När jag kom hem tog jag det lugnt en stund och gick sen ut och sprang en runda. Det blev inte lika långt idag eftersom jag redan varit ute och promenerat en del idag. Men det var skönt att komma ut en stund och det hade börjat bli lite svalare ute så jag slapp svetta bort. (๑>ᴗ<๑)
 
 
Nu sitter jag och väntar på hjärtat som borde vara hemma vilken sekund som helst. Jag tror jag hörde bilen komma precis. (^  _  -)
 
 
Kram på er ❤ 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback