On the map

Moshi Moshi!
Jag vaknade strax innan hjärtats alarm imorse. Sen låg jag och drog mig. Hjärtat kom in med kaffe efter att han duschat så vi drack kaffe tillsammans innan han åkte till jobbet. Jag satt kvar i sängen en stund till innan jag gick upp och började göra mig iordning och fixa frukost. Sånna här mornar är härliga, inget planerat och man kan ta allt i lung och ro. (^   ^,) 
 
Det jag pysslat med idag är tvättning, lite städning och gott en promenad i solskénet. Så dagen har varit rätt lugn, men jag har lyckats med att få tvättat nästan allt från mina resor vilket känns väldigt skönt. 
 
Nu på eftermiddagen påbörjade jag mitt lilla projekt som jag redan förberett för länge sedan. Jag håller på att göra en affisch för Nya Zeelands Nordö och ska fylla i alla platser jag varit på. Än så länge ser det bra ut, den ligger och torkar nu efter att jag klippt och klistrat. (^  _  -)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu sitter jag vid köksbordet och håller ett öga på potatisen som kokar och veganska "sausage rolls" som är i ugnen. Det blir en enkel middag idag. (๑ᴖ◡ᴖ๑)
 
 
Hjärtat borde komma hem vilken sekund som helst, sen blir det en lugn kväll tillsammans. Jag saknar honom under dagarna, men samtidigt är det rätt skönt att få lite egentid ibland. 
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback