Lukten av bullar

Hello!
Jag är nästan värre idag än jag var igår. Hallsen gör inte ont längre men den retar mig och det känns som jag snart kommer gå runt och hosta. Näsan var bombtät och jag kunde inte känna lukter alls. Men det släppte senare när jag suttit upp ett tag.
 
Jag har iaf inte kännt av någon feber på samma sätt som igår, vilket är bra! (^  _  ^) Jag har varit så uttråkad av att bara sitta stilla i sängen hela dagen så jag har packat lite mer i min resväska och börjat sortera alla mina saker för att göra det lättare. Det är inte många dagar kvar nu. Senare gjorde jag även en bulldeg och har bakat släta bullar
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag känner dock inte den goda lukten av nybakat längre då luktsinnet försvann för en stund sedan. Det är därför inte säkert att jag kan smaka bullarna idag heller, smaklökarna har rymmt de med. Men det betyder att jag borde vara bättre imorgon. (๑ᴖ◡ᴖ๑)
 
 
Nu ska jag fortsätta kolla på Reign. Den serien är verkligen hur bra som hellst!!
 
 

Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Veronica Wallgren

Krya på dig!

2016-04-29 @ 10:56:54
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback