More Vegetables

Hej!
Vi började den här dagen med att ta en promenad med hästarna; jag, Anette och Josefin. Svans är fortfarande halt så jag skulle ha tagit Paufi, men det var inte populärt av Svans. Han gick i rasktakt och var helt beslutsam på att han skulle följa med, så jag tog honom istället så fick Josefin ta Paufi. (^ _ ^)
 
Även om Svans haltade verkade det inte bekymra honom så mycket. Det blev också bättre efter att han gått en stund och fått mjukat upp det. Han gick på riktigt snabbt och såg så glad ut över att få komma ut. Men han väntade alltid på mig så jag skulle hänga med, han är så sööt! ꒰⁎ᵉ̷͈ ꒵ ᵉ̷͈⁎꒱໊ Blåtta tanken på att jag kommer behöva säga hejdå till honom vid en punkt ger mig tårar i ögonen. Därför tänker jag njuta av varje dag och varje stund jag får tillsammans med honom. ♡ Promenaden idag var helt underbar! När vi kom tillbaka gav jag Svans ett fotbad innan han fick gå tillbaka in i hagen igen. Jag hoppas att hans hov blir bra snart så han slipper halta runt. 
 
Efter att ha ätit lunch gick jag och Josefin ut och grejade i trädgården. Vi sådde nya frön och planterade ut majs och gurkor som blivit för stora för sina krukor. Majsen sitter nu ute i en av nätträdgårdarna, men gurkorna fick stanna i tunnel-växthuset. (^_-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vädret har varit helt underbart hela dagen. Men jag går fortfarande runt i leggings och stövlar för att skydda mina nya tatueringar. Det ser nog rätt roligt ut när jag har en vanlig gummistövel på ena foten och en mjuk vintersko (liknande ugg) på andra foten, hihi! (๑>ᴗ<๑) Men det är för att det inte ska sitta åt eller trycka på fjärilen på foten. Det blir dock väldigt varmt så på eftermiddagen, efter att jag mockat lite i hagen, var jag tvungen att gå in och ta en kall dusch. Det var så skönt! 
 
Vi kollade på ännu ett avsnitt av Coupling nu på kvällen. Anette satt med idag då hon behövde jobba lite. (^  ^,) Nu är jag dock väldigt trött och längtar efter att få lägga huvudet mot kudden och bege mig till drömmarnas land. 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback