Cold, Warm, Cold

Hi!
Min förkylning som jag haft de senaste dagarna blir inget bättre, snarare tvärtom. Nu när jag kommit "hem" och slapnar av igen har det brytit ut ännu mer. Jag har därför känt mig trött och hängig hela dagen. På eftermiddagen mådde jag inte bra alls; mådde illa och hade huvuvärk samtidigt som jag blev yr när jag gjorde för mycket. Det var tråkigt eftersom familjen gick ut och red. Det såg så härligt ut eftersom solen skén och det var härligt väder ute. Men, men, är man sjuk så är man. Jag kan iaf vara glad att jag lyckades ta mig igenom resan utan att bli allt för dålig innan jag kom hem. (^_-) Och jag fick gjort lite imorse (när jag fortfarande mådde rätt okej, även om jag fick göra allt i ett lugnare tempo och vila imellan) så som att städa undan disken i köket, vattna växthusen och i trädgården och hämta lite ved från vedskjulet. 
 
 
 
Arkivbild från i tisdags, innan jag åkte till Hobbiton. 
En bättre bild så ni kan se min nya byxdress och blus från Peachy Amo.
Jag älskar hela sättet!
 
 

När jag vaknade imorse var det väldigt kallt och när jag tittade ut såg jag att det var frost. Men senare under dagen när solen kommit fram blev det varmt. Det är som i början på den svenska våren, när man fortfarande kan ha frost nätter men kan gå i långarmat utan jacka mitt på dagen. Så detta är den Nya Zeeländska vintern, det ska jag nog överleva haha! 
 
Men nu ska jag krypa ner under mitt varma täcke och sova. Förhoppningsvis kanske jag mår bättre imorgon.
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback