Bye Rotorua

Hi!
Jag hade en lugn morgon på hotellet och åt frukost medans jag tittade ut över Te Puias geotermiska område och underbara natur. Sen gick jag ner, checkade ut och styrde stegen mot centrum. Vägen kändes konstigt nog inte lika lång idag som den gjort de andra dagarna, kanske var det för att solen skén och jag hade gott om tid så jag behövde inte stressa. (^    ^)
 
När jag kom till centrum var det fortfarande över två timmar kvar tills bussen mot Feilding skulle gå, så jag strosade runt på gatorna. Jag drack morgon-kaffe på starbucks (igen) då jag inte såg något annat för tillfället och var väldigt kaffe-törstig. Sen gick jag runt lite till innan jag gick till ett annat café där jag åt en väldigt god choklad- och kolakaka. ꒰⁎ᵉ̷͈ ॣ꒵ ॢᵉ̷͈⁎꒱໊ Jag vet; jag kan inte motstå att äta kakor, kondisbitar, bakelser eller något annat gott när jag är på café. Men jag tror det kommer med bakintresset, man måste tycka om att äta det också och inte bara baka. Och när jag är på café hämtar jag insperation och testar nya smaker. 
 
 
Bussresan hem var lång, men gick bra. Jag kände igen många av platserna vi passerade vilket var väldigt roligt!
 
 
 
Rua Pehu, som vi kommer åka skidor på i vinter!
 
 
 
Anette hämtade mig i Feilding och vi åkte "hem". Det var väldigt skönt att få komma "hem" (mitt Nya Zeeländska hem). Jag har saknat det, alla djuren och såklart familjen. Caelan blev väldigt glad när jag kom och ville inte släppa taget om mig, haha! Han är så söt.
 
Nu har jag packat upp det mesta och ska snart lägga mig i min mjuka sköna säng och sova. Det ska bli så skönt att få sova i sitt "egna" rum igen. (^   ^) Men först ska jag se om mamma vill prata något med mig (och om hon kan förståss).
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback