Horses & Beautiful view

Nihao!
Efter frukosten imorse gick jag och Anette ut på en tur med Svans och Paufi. Geoff hade åkte med Caelan till skolan så det var bara vi två. Det var riktigt mysgt och jag kan inte sluta beundra den helt underbara naturen och landskapet som finns här. Det är verkligen underbart vackert! 
 
 
 
 
 
Jag red Paufi, här ser man iaf hans öron hihi!
Ska försöka få en bra bild på honom nån dag.
 
 
 
 
 
Ridturen blev dock inte så lång som vi hade tänkt och vi red inte lika mycket som var tänkt från början heller. Hästarna var inte alls på humör och Paufi som alltid är så super-duper-snäll och samarbetsvillig ville inte alls gå framåt ibland. Det var alltså något som inte var helt rätt för dem idag, därför ledde jag Paufi en hel del men jag fick ändå rida lite vilket var jättehärligt! Det var en mysig tur i vilket fall som helst tycker jag. (^   ^)
 
 
När Caelan och Geoff kom hem gick jag och Caelan ut och lekte på studsmattan. Det var faktiskt rätt roligt och busa med honom och det var länge sedan jag hoppade på en studsmatta sist. (^ _ ^) Lite senare tog jag, Anette och Caelan en tur med Paufi, Hrima och Pipar. Jag ledde Hrimar, Caelan red Paufi och Anette ledde Pipar. Det var en riktigt mysig tur det med, hästarna är verkligen helt underbara. Jag har lite saker jag behöver träna Hrimar på men det ska bara bli roligt. Det verkar som om jag och Geoff kommer "byta" häst ett tag, jag tränar Hrimar och han tränar Speights. (。^‿^。)
 
 
Fina Hrima
 
 
 
Vackra Pipar!
Vi har börjat träna honom på att samla ihop sig och så småning om gå i form,
självklart är allt klickerträning och utan utrustning. 
 

Innan det var läggdags hann vi kolla klart på Mamma Mia också, den filmen är verkligen bra! Caelan ska till skolan imorgon igen och jag har tänkt ge mig på ett försök till att baka raw cheesecake med persikor. Ska bli roligt att se hur det blir. ꒰⁎ᵉ̷͈ ॣ꒵ ॢᵉ̷͈⁎꒱໊
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback