In the Car

Hello!
Jag ligger just nu i min säng i jucy bilen och väntar medan Sandra gör iordning sängen inunder som hon och Sven kommer sova i. (^_^)




Vi började med att packa det sista imorse och ordna allt i bilen (som är som en mini-husbil). Jag ska se om jag kan få några bättre bilder imorgon och visa er runt. (^   ^)

Sven hade glömt sin plånbok i en av bilarna som Geoff hade till jobbet imorse så vi väntade med att åka tills han kom tillbaka. Under tiden planerade vi lite mer, letade reda på en plats vi kunde parkera och sova under natten och åt lunch. Jag gjorde belgiska våfflor till lunch idag igen, de är så goda! Jag är verkligen glad att mamma skickade Tupperware våffelsilkonformen. 

Sen åkte vi mot Napier som ligger på östkusten av Nordön. "Campingplatsen" som det kallas där vi har parkerat är mer som ett område där man kan parkera och ha tillgång till en toalett. Mer finns inte, men det är bra för vi behöver inte betala något. (^_^)

Snart ska vi se på film och sen får vi se om vi går och lägger oss. Imorgon ska vi utforska Napier.


Kram på er ❤️


Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback