Preparing

Hello!
Vad det är härligt att sova! Jag hade svårt att ta mig upp ur sängen imorse igen, det är så varmt och mysigt under täcket och sängen är så mjuk och skön. (^   ^) Men jag lyckas ändå alltid, på något mirakulöst sätt, ta mig upp och göra mig iordning. 
 
Efter frukost gick jag och Caelan ut och hjälpte Geoff med att flytta staketet i en ny hage så vi kunde flytta över "non-faties" (vi har två små "flockar" med hästar; non-faties och faties). Det var kallt ute men solen började leta sig fram på himlen så det var ändå rätt okej väder. (^_^) Hästarna såg glada ut att komma in i den nya hagen med massor av mer gräs. 
 
När jag kom in igen plockade jag undan lite disk i köket och började göra våfflor. Imorgon ska vi åka skidor igen, så jag förberedde massor av våfflor idag som vi kan ta med oss. (๑ᴖ◡ᴖ๑)
 
 
 
Vanliga belgiska våfflor och paleo choklad-våfflor.
 
 

Mitt på dagen, när de andra började planera att gå med hästarna ner till reservatet och rida, började jag dock bli darrig och kände en trötthet i hela kroppen. Jag stannade därför inne och bara tog det lugnt medan de andra red iväg. Jag ville verkligen följa med, men kände att jag behövde få sitta ner en stund och bara ta det lugnt. Det är konstigt eftersom jag inte har gjort så mycket ansträngande, men det kan ha att göra med att det är den tiden i månaden för mig. Det gick iaf över så jag kunde göra klart sista sattsen med våfflor och städa undan efter mig i köket. (^ _ -)
 
 
Resten av kvällen har vi fortsatt förbereda så vi ska kunna komma iväg snabbare imorgon bitti. Jag borde därför krypa ner i sängen nu, klockan ringer vid fem imorgon. (๑>ᴗ<๑)
 
Kram på er ❤
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback