Food Prep

Hi!
Idag har jag stått i köket igen och förberett mat till imorgon, för då ska vi åka till skidbacken igen! o(*⌒∇⌒*)o Så denna gången har jag gjort gifflar fyllda med salami, ost och bladgrönsaker. Jag har även slängt ihop en kaka med äpple och björnbär som vi kan mumsa på. Det ska bli så roligt, jag älskar våra små utflykter till Ruapehu!
 
 
 
Bild från Turoa i måndags.
 
 

Jag har också städat och bäddat i wwoofer-rummet, för nu på kvällen kom en ny wwoofer. (^_^) Denna gången är det en thailändsk kille vid namn Fiat. Han kommer följa med imorgon, men jag tror inte han kommer åka skidor. Men det blir nog roligt ändå, jag brukar se många personer som bara åker liften upp och går runt på området (fast de håller sig oftast borta från skid-backarna som tur är). Naturen är ju fantastisk och utsikten är inte så dålig, när det inte är molnigt, så han ska nog hitta något att göra. 
 
 
Vi kommer åka lika tidigt imorgon som vi gjorde förra gången, klockan ringer 05:00 imorgon. Jag borde därför lägga mig och sova så jag får några timmars sömn. Tur att jag sov närmare 11 timmar natten till idag, haha! (^ _ -)
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback