Training

Hej!
Den här dagen började på allra bästa sätt nämligen på yogamattan.
 
 
 
 
Jag har alltid tränat på vår lokala förening, Svanesunds GIF, innan men i julklapp till mig själv köpte jag ett 10-kort på STC. (^   ^) Igår åkte jag dit för första gången och jag kan ju inte säga att jag blev besviken. Ljusa fina lokaler och en härlig träningsmiljö! Och vending machinen med proteinbars ser riktigt farlig ut för ett proteinbars beroeende tjej som mig, hihi!
 
Igår var jag alltså på mitt första träningspass på STC som var (kanske inte så otippat) yoga och tyckte det var toppen så jag gick på dagens pass också som var vid nio tiden imorse. Jag kommer såklart fortsätta att träna på Svanesunds GIF då det är närmare, billigare och de har bra gruppträningar som jag tycker om. Men det har fattats några dagar i veckan då jag vill träna men GIF:en inte haft något som passade mig, jag vill ju helst gå på gruppträningar då det peppar mig mer och jag tycker det är roligt att träna med andra. Men nu kan jag fylla ut luckorna med roliga träningspass på STC. Kanske jag till och med testar att gymma också, vem vet? (^_-)
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback