Smile for me

Moshi Moshi!
Det blåser och regnar idag med så jag har passat på att få skickat lite mail och annat som behövde fixas på datorn. Jag har också fått godkännande av mitt visum för resan till Nya Zeeland. o(^  -  ^)o Det kändes så skönt, det här händer verkligen! 
 
Jag blir rätt trött av att sitta still en hel dag så det är extra skönt att träningen drar igång idag igen. Dagens pass är pace så jag ska strax gå och göra mig iordning och åka till Svanhallen. (^_^) Det har varit skönt att vara lite "ledig" från träningen men samtidigt har jag saknat det så mycket eftersom jag mår mycket bättre och är piggare när jag tränar. 
 
 
Kort på blöt Keyla som vill upp i knät och gosa.
Då brukar hon hålla fast min hand som hon gör på detta kortet.
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nemen herregud vad söt!! *-*

Svar: Ja visst är hon! (^ ^,)
Elin Larsson Verta

2015-01-12 @ 19:59:57
URL: http://lbackryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback