Nytt

Hej på er och Gott Nytt År!
Nu är det nästan på pricken en månad sedan jag bloggade sist. Jag har helt enkelt inte haft insperationen. Men nu är det nytt år fullt med nya möjligheter och jag har börjat fixa med en ny fresh blogg-design. Jag vill ta tag i bloggen och börja blogga som jag gjorde förr med minst ett, helst fler, blogginlägg om dagen. (^  ^) 
 
En till sak som kommer underlätta är att jag äntligen börjar få ordning på mitt rum.
När jag pendlade mellan hemmet på helgerna och Dingle (skolan jag gick på och bodde på internat) under veckorna blev rummet hemma bara som en avlastningplats/föråd eftersom jag inte vistades där så mycket. Jag höll ju fortfarande ordning men jag tyckte inte det var mysigt att gå och sätta mig på mitt rum. Det fanns inte någon ordentlig plats att sitta på heller vilket också bidrog till att jag vistades på rummet mindre och mindre, nästan enbart när jag sov. 
 
Men nu har jag som sagt börjat få ordning på mitt rum och jag trivs på rummet igen. Senaste inköpet var ett litet datorbord så nu har jag ett ställe där jag kan sitta med min dator!!! o(^  ▿  ^)o
 
 
 
 
 
 
Jag är verkligen super duper nöjd med bordet! Det passar in perfekt. (^  -  ^)
 
 
Det har hännt väldigt mycket under den korta tiden jag inte bloggat och jag ska försöka berätta allt eftersom saker som är relevanta. Imorgon ska jag släppa den största "bomben" om vad som kommer hända framöver, så spännande!! 
 
 
 
Massor av kramar till er ♥
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback