Mars 2015

Hi!
Jag lovade ju igår att jag skulle berätta om något som hänt under december och som är väldigt relevant i min framtid. (^   ^) Jag kallade det för att släppa "bomben", men bomb kanske inte är det rätta ordet eftersom det kan anses negativt. Detta är något otroligt roligt och spännande och jag kan knappt bärga mig!
 
I början av mars kommer jag flyga tvärs över jordklotet, till Nya Zeeland!! Jag har fått jobb som au pair i en familj där med en 5 årig kille, svensk mamma och pappan är en nya zeelendsk urinvånare (maori)! Jag tror inte jag förstår det riktigt ännu, det är så otroligt roligt att jag får chansen att göra detta! Det är så mycket kännslor jag är överlycklig, nervös och förväntansfull på samma gång! Detta ska bli så roligt!! ☆*:.。. o(≧▽≦)o .。.:*☆
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Familjen har även hästar och hundar, vilket är ännu mer perfekt! Tänk att få rida på Nya Zeeland. Mitt hjärta börjar bara banka snabbare just nu när jag tänker på allting, jag är så lycklig! Ni kommer självklart att kunna följa mig här på bloggen. (‐^▽^‐)
 
 
Nu ska jag gå och sätta mig i soffan, med mamma och Erik, och försöka lugna ner mig lite. Hihi!
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback