Back to school

Konnichiwa!
Idag hade jag upprop och första lektionen på min nya skola. Såhär ser min "skolbänk" ut:
 
 
 
 
Jag har börjat läsa Japanska på distans, hihi. (^  ^) Igår var det introduktion och idag började kursen. Hedanefter kommer jag ha två lektioner i veckan, tisdagar och torsdagar. Det är så roligt att komma igång med Japanskan igen. o(^    ^)o 
 
Förutom att plugga har jag även jobbat lite idag. Fortsatt med allt pappersarbete, information och kontakt inom Tupperware. Igår var jag på ett möte med info om de kommande veckorna och alla bra erbjudanden! Jag lovar att det kommer saker längre fram man inte vill missa! Såpass bra erbjudanden att jag själv kommer ha ett party här hemma för att få ta del av värdinnestegen och tackgåva. (^   ^)
 
Vill ni boka demo, kontakta mig här:
 
 
Mötet var superroligt och peppande. Vi bakade även en snabb kaka med bara en skål och slickepott (inte äns en form behövdes då skålen var formen) och några enkla mandelmusslor. Så snabbt, enkelt och otroligt gott! Jag verkligen älskar Tupperwares produkter och det är därför jag valt att jobba med dem. 
 
 

Nu ska jag äta tårta med familjen, Erik (min lillebror) fyller 17 idag! Hur blev han så stor!? (o.O)
Älskar dig lillebrorsan. ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback