Spinning Around

Hej!
Oj, det blev visst inget blogginlägg igårkväll. Jag får vell berätta nu då istället vad som hände. (^   ^,)

 
 
Josefins tatuering som blev klar i fredags.
Visst är den häftig? 
 
 
 
 
Det började bra med en härlig sovmorgon. Sen åt jag och Josefin frukost tillsammans med Linda, Jeff och Lucas. De hade varit så snälla och stekt pannkakor som vi åt med banan och färska jordgubbar från deras trädgård. Yummie! 
 
Vi gjorde oss sen iordning och åkte till till stan. Där gick vi mest omkring och gjorde inte så mycket. Jag mådde inte jättebra, jag tror jag fortfarande hade feber, och vi var båda nervösa eftersom vi hade varsin date på kvällen. Jag var med när Josefin träffade sin date, de har bara pratat på telefon innan så det kändes bättre att jag var med när de först träffades. Men jag kunde lämna dem bara några minuter efter eftersom han verkade okej. (^_^) Så sen fick jag gå runt själv ett tag och vänta på att Tim skulle sluta för dagen. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag och Tim hade en jättebra kväll. Vi gjorde igentligen inte så mycket utan gick mest runt och pratade. Men jag hade verkligen en toppen kväll. Tyvärr gick det inte alls lika bra för Josefin. Jag vill inte gå in på för mycket detaljer med när jag träffade henne för att ge henne bilnycklarna var klänningen förstörd av oljefläckar och hade en reva. Det var inte killen som förstört klänningen, men han brydde sig inte speciellt mycket om Josefin om man säger så. När jag kom hem lite senare var jag så trött så jag orkade inte blogga, hihi! Tankarna bara snurrade så jag hade nog inte kunnat få ihop ett vettigt blogginlägg i vilket fall som helst. (^v^)
 
 
Idag sov vi inte lika länge utan gick upp för att göra oss iordning. Leo fyllde två år så vi skulle åka till Lollipops lekland. (^_^) När vi packat ihop och ätit frukost med Linda, Jeff och Lucas tackade vi för allt. De har verkligen varit super snälla som låtit oss sova hos dem denna helgen! Sen åkte vi först in till the Plaza så Josefin kunde köpa en ny klänning (hon fick ersättning för den igår). Det slutade med att jag också köpte en ny topp, hihi! Sen gick vi runt lite medan vi väntade på Tim, som jag bjudit med. Det tog inte jättelång tid innan han dök upp så vi kunde sen åka bort tillsammans till Lollipops där Kate, Leo, Alex, familjen Kira och flera andra gäster var. Det var rätt roligt att klättra runt i klätterställningen med Josefin och Tim, haha! (≧▽≦) Ibland får man lov att vara lite barnslig. 
 
Det slutade med att Tim sen föjde med hem till gården. Vi har sen umgåtts hela dagen och familjen har fått en chans att skämma ut mig totallt, haha! Men det är det man har vänner för, jag tycker om dem precis som de är. Vi tittade på film efter middagen innan det var dags för Tim att åka hemmåt. Efter idag kan man inte dirket säga att tankarna snurrar runt mindre än de gjorde igår, hihi! 
 
 
Nu håller ögonlocken på att falla igen för mig så jag ska avsluta och lägga mig för att sova, i min egen säng igen. 
 
 
Kram på er ♥ 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback