Germany here I come

Guten tag!
Just nu sitter jag på Stena Scandinavika och smuttar på en kaffe karlsson (en kaffedrink). Hela familjen är påväg till Tyskland för att spendera hela dagen i Kiel tillsammans. (^  -  ^) Det ska bli jätteroligt eftersom det var länge sedan vi var på semester helt själva allihopa! Imorgon bitti anländer vi till Kiel, Tyskland, och kommer spendera dagen med shopping och annat mys. Sen åker vi med nattfärgan hem och kommer hem lördag morgon. 
 
Hemma har dagen varit ganska lugn, ända fram tills "packnings-stressen" satte igång
igång. Det spelar ingen roll vart eller när vi ska åka det blir alltid stressigt när vi ska packa,
 men så fort vi väl kommit iväg lugnar alla ner sig. (^_-)
 
Men nu ska jag lägga undan mobilen och umgås med min familj. Här kommer två bilder på mig today. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kram på er ❤
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback