Pink Teddy Bear

Hi!
Jag har varit ute och övningskört idag med mamma. Vi kör nästan varje dag nu eftersom uppkörning närmar sig. (^  ^) Vi tog bland annat en sväng till Göksäter där jag lämnade in CV och personligt brev i hopp om att jag kanske kan få jobb på deras café. 
 
Här hemma har jag inte gjort så jättemycket. Små plockat lite på rummet och sökt några andra jobb som ligger ute på arbetsförmedlingen. Tänkte jag kunde visa upp några av mina nya kläder jag köpte i Tyskland. Så här ser lilla jag ut idag. (^_^)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag är inte så förtjust i att använda jeans, men älskar verkligen detaljerna i dessa! Passar mig perfekt. 
 
 
Vad har ni haft för er idag? (^  -  ^)
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback