Panda

Hi!
Jag har varit ute och övningskört idag igen inne i Uddevalla med mamma. (^   ^) Det känns bara bättre och bättre för varje gång så nu hoppas jag att jag tar körkort vid denna uppkörningen (vill inte berätta vilket datum).
 
Eftersom vi ändå var i Uddevalla stannade vi till på Torp, kikade i bara några få butiker och handlade lite små saker som tagit slut hemma. (^_-) När vi väl kom hem var vi rätt trötta så vi satte oss i soffan med en film, Dinotopia. Inte förrän halvvägs igenom filmen förstod vi hur lång den är, runt 220 minuter(!!!), så vi valde att se klart resten någon annan dag haha! 
 
 
 
 
 
Nu har jag precis kommit in efter en kort promenad med hundarna. Det var tänkt att jag skulle gått längre än jag gjorde, men det var så mörkt och Keyla reagerade på något ljud vilket fick mig att vända. Jag är rädd att stöta på någon älg när jag är ute och går ensam i mörkret, särskilt vid en av våra ängar där älgarna nästan alltid går på kvällarna och betar. Under dagtid blir jag bara glad om jag får syn på en älg (på lagom avstånd förståss), men när det är mörkt vill jag inte riskera att stöta på någon allt för nära. (^_-)
 
Nu ska jag bara slappa resten av kvällen och kanske fortsätta lite på min stickning. Mamma lärde mig sticka igår (igen, jag har kunnat det förrut). Det är inte så svårt tycker jag eftersom tekniken liknar virkning, som jag är rätt duktig på. (^_^) Handarbete är något som går i släkten, särskilt stickning. Den "traditionen" vill jag föra vidare, det är ju roligt när man kan sticka/virka och se vad man kan skapa för fina saker. 
 
Kram på er 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback