Outlast

Hello!
Jag sitter i vardagsrummet, det är kålsvart utanför fönstren, och tittar på olika "skräck-spel" på youtube. Vissa av spelen är inte alls läskiga utan bara kul att se och höra reaktionerna från de som spelar när de blir rädda. Men vissa av spelen får mig verkligen att hoppa till, haha! Jag älskar att bli skrämd, jag sitter bara och skrattar. (^    ^) 
 
Detta spelet vill jag verkligen testa att spela någon gång med kompisar en mörk kväll i ett mörkt rum på en stor skärm, hihi!
 
(Kännsliga tittare varnas
 
  
 
 
 
Visst verkar det roligt? Jag sitter och pratar med Dan när det blir som läskigast och säger saker som "släck ljuset, han upptäcker dig" eller "gå inte in dit". Detta spelet gav mig verkligen kalla kårar, jag älskar det!
 
Kolla in andra spel som Dan och hans kompis Phil spelar på deras kanal (de spelar inte bara skräck-spel, utan om du vill se de läskiga spelen får du går till spellistan "Scary Games (Spooky week)"). Jag tycker de är underhållande att titta på, särskilt Dan som blir rädd väldigt lätt. (^_-)
 
 
 
Vad tycker ni om läskiga spel och har ni några läskiga tips? 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback