on the sea

Skepp ohoj! 
Jag är på havet igen med Stena Line. Denna gången bär det av mot Denmark med kompisarna. Det är jag, Eve, Linnea, Desirée och Dessies vänner Carro och Maria som är jättesnälla! Vi kommer vara I Danmark, Fredrikshamn, över dagen och ha kul tillsammans. 

Just nu sitter vi i en spelavdelning på båten där de har bland annat bordspingis, airhockey och annat. (^  -  ^) Vi har precis spelat på ett gammalt "bord-fotbollspel" (jag vet inte vad det heter, hihi). Det är roligt när båten gungar så man vet inte vart bollen kommer rulla, haha! 

Här kommer en snabb bild på mig och i bakgrunden vårt bod fullpackat med allas väskor. (^ _ -)


Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback