Dancing in the rain

Hej alla vakna!
Jag kom hem för en stund sen och sitter nu i sängen efter en händelserik och rolig dag!
 
Jag började dagen med att ta det lugnt, duscha och vakna i min egen takt. Sen åkte jag och mamma in till Uddevalla för att övningsköra lite, innan min uppkörning. Jag klarade det! ☆*:.。. o(≧▽≦)o .。.:*☆ Det blev tredje gången gillt för mig. De andra gångerna har jag varit så deppig efteråt att jag inte velat skriva om det, utan när jag deppat klart lämnade jag det bakom mig och blickade framåt istället.  Men nu har jag äntligen mitt körkort! Det känns så befriande att slippa tänka på det något mer, nästan som att ta studenten på nytt haha! 
 
Mamma och jag var bara hemma och hämtade några saker sen innan vi åkte iväg igen. Vi har varit på en föreläsning om ridning och självkänsla. Haffi, som föreläsaren heter, var otroligt inspirerande att lyssna på! Han är en sån person som sprider glädje och smittar av sig av sin entusiasm när han pratar. Jag tar med mig mycket utav det han pratade om och ska försöka bättra många saker med mig själv. Bland annat ska jag bli bättre på att glädjas åt andra istället för att bli avundsjuk och se det fina jag har i livet. Ta vara på varje dag och glädjas åt morgondagen utan att hänga kvar i det förflutna
 
 
 
 
 
Nu ska jag försöka sova. Undrar vad morgondagen för med sig för kul. (^  -  ^)
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback