Crazy Loom

Moshi Moshi!
Jag och mamma har varit ute och åkt idag igen, och gissa vart? Vi åkte exakt samma runda som vi gjorde igår, haha! (^    ^) När vi var på Göksäter igår köpte vi ett pyssel som kallas crazy loom. Det går ut på att skapa först och främst armband utav små gummiband. Kollar man på youtube finns det hur mycket olika tutorials som helst på olika grejer man kan skapa av de små gummibanden. 
 
 
 
 
Imorse öppnade vi paketet och började kolla runt lite på youtube på olika saker vi ville testa göra. Det slutade med att vi kom fram till att vi behövde fler gummiband och åkte därför till Göksäter igen och köpte fler, hihi! (^  -  ^)  Jag köpte även ett eget start-kitt så jag har en egen "bräda" att trä banden på och virknålar. 
 
Min första skapelse blev såhär:
 
 
 
 
 
 
 
En rosett-ring! Det var inte alls så svårt och komplicerat som jag trode och det är en väldigt rolig sysselsättning. Får se vad jag ska skapa mer, jag är lite sugen på att göra en panda eller varför inte ett matchande armband. (^ _ ^)
 
Någon som har testat pyssla med crazy loom? 
 
 
Kram på er  
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback