Morning in the sun

Hello!
Jag tänkte bara titta en en snabbis och säja hej. Vi sitter på ett café i La Cala och ska strax åka hem och lägga oss på stranden. (^_-)  Vi har faktisgt inte solat någonting ännu. Det beror nog på att jag inte tycker om att sola, men idag har jag lovat mamma att hon ska få ligga på stranden ett tag. Jag får ta med mig en bok och ta en promenad längs strandkanten om jag blir för uttråkad. 
 
Här kommer en bild på vår utsikt från Lisas inglasade balkong, där vi äter och jag och mamma sover. (^  ^)
 
 
 
Detta är taget imorse.
 
 
Ha det så bra tills vi hörs igen. Kramar ❤️
 
 


 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback