Tapas

Hola!
Jag sitter på en tapas bar just nu med nästan alla de andra volontärerna, några stannade hemma. I morgon börjar vi en halvtimme senare så vi passar på. Det är även kareoke kväll så det är en härlig stämning. 
 
Detta mummsar jag på nu: 
 
Nån stark blandning med räkor. 
 
 
Solen har skinit hela dagen och det har varit härligt varmt. En bra dag att gå på marknaden de har vi Coin varje söndag. De säljer allt möjligt begagnat och grönsaker från lokala gårdar, jag köpte lite blandade grönsaker. Vi promenerade in vilket var både varmt, svettigt och skönt på samma gång. 
 
Självklart har jag gått några härliga promenader med hundarna också i värmen. (^_-)
 
Jag skriver mer imorgon för nu ska jag njuta av kvällen. 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback