Sista kvällen

Hi!
Jag sitter på tapas igen, kareoke söndag. (^_^) Det är min sista kväll på SOS-Animals så nu sitter vi alla här och har det kul! 




Dagen började med att jag åkte med till SOS-2 för att säja hejdå till alla hundarna där. De är då härliga och det var så jag nästan började gråta. Jag kommer sakna dem. 

På siestan åkte vi till en Kina-butik (billig butik som säljer allt möjligt) där jag hittade ett snyggt nagellack. Sen åkte vi vidare till söndagsmarknaden i Coin. Denna gången lyckades jag hitta ett par fiina, billiga skor så jag är super nöjd. Det avslutades med kaffe med mjukglass i på burger king. 

Eftermiddagen har även varit lugn med härliga promenader. Men nu sitter jag som sagt på tapas och njuter av den härliga stämningen. 

Ha en bra kväll! ❤️

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback