Annländer - 10 Mars

Hola!
Jag landade i Malaga igår runt klockan sju när jag egentligen skulle varit där redan vid halv fyra. Mitt flyg blev försenat på grund av dimma i Göteborg som gjorde att planet inte kunde landa på Säve. Först sa de att vi skulle få åka bussar till Landvetter där vårt plan skulle finnas. Men det kom aldrig några bussar och efter några timmar ropade de ut att planet skulle komma till Säve i alla fall när vädret tillät. Så mitt plan åkte från Sverige runt tre tiden (skulle åkt halv tolv). Men jag kom fram till slut och blev upphämtad på flygplatsen i Malaga.

 

 
 

När jag kom fram till volontär centrat var det mörkt så jag såg inte så mycket. Jag blev tilldelad ett rum tillsammans med tre andra tjejer i samma ålder. Vi är runt elva volontärer som bor här nu varav alla är svenska tjejer runt 20 års åldern, plus en kille från England. Rummet är okej och jag somnade rätt snabbt efter en lång dag. 

 

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback