Andra dagen - 12 Mars

Moshi Moshi!
Den här dagen har jag spenderat på volontärcentrat och med alla hundarna här. Det har blivit många promenader och det känns i benen, men det är bara härligt! (^_^) Jag verkligen stormtrivs med att ta promenader i solskenet. Om man har tur har man en hund som inte drar så mycket heller, de jag har gått med hittills är väldigt snälla och lätta att gå med.

 

 En av lekhagarna till hundarna. 
Just i denna lekhagen bor det några hundar permanent. 
I de andra lekhagarna byter man hundar under dagen så alla får leka. 

 

På ”siestan” vi har mitt på dagen har jag gosat med hundar, fotat och virkat. Man får sysselsätta sig med lite allt möjligt. Det är rätt härligt att bara sitta i solen och prata med de andra, när solen väl är framme vill säja. I dag hade vi inte jättemycket sol och det var rätt blåsigt, jag tror att temperaturen har legat på strax under 20 grader. Man lär känna både människor och hundar mer och mer för var dag som går och alla är verkligen snälla och trevliga, särskilt hundarna hihi. (^_-)

Men nu är det snart dags för mig att bege mig till drömmarnas land!

 

Sweet Dreams ❤

 

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback