Sweets

Hi!
Jag bloggar från iPaden för första gången, vilket fungerar bra. (^_-) jag sitter hemma trött i soffan efter en dags arbete på Björholmens Marina. Solen ha skinit vilket har gjort att vi har haft en fin dag med många gäster. 
 
Det är roligt att se all fantastisk mat som kommer ut från köket. Bland annat har de gjort dessa söta desserter:
 
 
 
 
 
Om ni bara visste hur sugen jag blev på att baka macarons när jag såg dem! (>  <) Jag har ju ett helt kitt med silikon matta anpassad för macarons och alla andra redskap som behövs. 
 
Mamma, pappa och Erik kom och hämtade mig efter jobbet idag. Innan vi åkte hem köpte vi varsin Lejonet och Björnen glass från kiosken. Jag valde en super god sorbet kallad Rivstart med smak av hallon och lakrits. (^  ^) Vad vore sommaren utan massor utav glass?!
 
Imorgon ska jag jobba igen vilket innebär en tidig säng idag med. Men mig gör det inget för jag trivs och har roligt. 
 
Massor av kramar ❤️
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback