Saknade vänner

Hi!
Jag var "ledig" igår för att kunna gå till arbetsförmedlingen på ett informationsmöte. Så det var bara att ställa klockan. Jag passade på att övningsköra med mamma. Vi åkte även och handlade så det blev en hel del körande, men det går bara bra. Det känns som om körkortet inte är långt borta nu! (^   ^)
 
Idag åkte jag in till Göteborg för att träffa mina underbara vänner ("korridorstjejerna" från Dingle, vi bodde i samma korridor på internatet) Linnea, Evelina och Desirée. Det har varit så tomt utan dem och jag har verkligen saknat att ha dem i rummet intill. Vi hade picknick i kungsparken och bara umgicks. Det var såå härligt att träffa dem igen! 
 
 
Här är några bilder tagna med mobilen:
 
Fika! (^ - ^)
På bilden: muffins med dumlegömma, kladdkaka och grädde.
Inte på bilden: muffins med chokladbitar och kärleksmums. 
 
 
 
Linnea, Desirée och jag. 
Jag har mina nya leggins på mig från sheinside.
 
 
 
 
 
 
Något tydligare bild hela min outfit idag:
 
Tights: Sheinside
Blus: minns ej
Kofta: Rakuten
 
  
Nu har jag precis ätit grillat kött med en stor god sallad, efterrätt blev rabarber- och hallonpaj. Våra rabarber har vuxit sig stora så nu är det bara att plocka och äta, mumms!
 
Imorgon ska jag upp och jobba igen, men då börjar inte frukosten förrän åtta så jag kan börja jobba klockan sju. Lite sovmorgon blir det då, haha! (^_-)
 
Kram på er ❤
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback