Meringues

Hello!
Ni kan nog redan gissa vad jag har gjort idag genom att se rubriken, hihi! (^   ^) Jag ska ju igentligen inte berätta om vad som händer på jobbet men jag kan inte låta bli att berätta att jag har bakat idag, bland annat maränger. Det var otroligt roligt! (^_^)
 
 
 
 
 
 
Annars har allt bara rullat på på jobbet. När jag kom har jag inte gjort så mycket, tog en promenad med hundarna bara i solen.
 
Imorgon ska jag jobba igen, men det blir en kort dag för jag slutar redan klockan tolv. (^ - ^) Sen är jag ledig hela helgen för jag ska till Jönköping och träffa Ella och Kuu, mina underbara vänner som jag lärde känna under vår språkresa i JapanDet ska bli så roligt att träffas igen och umgås en hel helg, jag saknar dem!
 
Nu ska jag dricka mitt kaffe och snart gå och lägga mig för jag är otroligt trött idag. Det är ju en dag imorgon också! (^__-)
 
Kram på er ❤
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback