Home and to Ursand

Hej Svejs!
Jag är ledsen att jag inte hört av mig mer efter att jag kom hem från Spanien i tisdags. Jag packade bara upp och tog det lugnt på tisdagskvällen. (^  ^) Jag har haft det toppen bra, veckan i Spanien! Nu längtar jag bara tillbaka, haha!
 
I onsdags åkte vi iväg igen, fast denna gången med husvagnen, så jag fick inte vara hemma länge! Vi åkte inte så långt utan till Ursand som ligger i Vänersbord. Vi var där förra året och då höll de på att fixa och dona överallt. Anledningen var för att Bert Karlsson just köpt campingen. Nu var vi där igen för att se hur mycket som har hännt. Det blir verkligen jättefint och jag tror det kommer bli en jättetrevlig camping när den är klar.  
 
Här är några bilder från några av mina många promenader med hundarna. Det finns en jättemysig väg längs havet som var perfekt för oss att promenera på.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var härligt att vara där men ännu härligare att var hemma igen. Nu kanske jag kan få landa innan jag ska iväg någon annan stans, hihi! (^_-)
 
Jag håller på att redigera bilder från Spanien och när jag är klar med det ska jag sätta mig och skriva ett inlägg för varje dag jag var där. Jag skrev, som jag nämnt tidigare, dagbok när jag var där så jag ska kunna återberätta allt! (^_^)
 
 
Nu ska jag äta grillat, mumms... Det luktar så gott nu från grillen och solen skiner!
Sommaren är här. o(^    ^)o
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback