Workaholic

Hello!
Nu var det ett tag sen jag skrev sisst. Men det är sommar och jag tror att jag kan bli ursäktad för att jag inte har lusst att sätta mig framför en dator när solen skiner, hihi! (^   ^) 
 
I fredags var jag på fallensa dagar i Trollhättan tillsammans med Desirée. Det var så härligt att se henne igen och vi hade en jättemysig dag tillsammans som avslutades med Yohios konsert på Drottningtorget. Killarna var riktigt duktiga denna gången och det var lika bra stämning som alltid.
 
Igår flyttade jag in på Björholmens Marina, mitt jobb. Familjen åkte iväg med husvagnen och eftersom jag inte kan ta mig till jobbet själv är lösningen att jag bor här med de andra som arbetar. Det är många av mina arbetskamrater som bor här redan eftersom de kommer från olika delar av Sverige. Nu har jag också flyttat in, som sagt, vilket betyder massor av jobb! Idag har jag bakat och börjat köra in mig som kallskänka, som kommer vara en av mina nya uppgifter! (^  -  ^)y Jag verkligen stormtrivs i köket så det är bara jätteroligt!
 
Eftersom de inte vill att man skriver så mycket om vad som händer på jobbet kommer jag kanske inte uppdatera så mycket den kommande veckan. Det beror på hur mycket jag jobbar. Jag kommer stanna här tills på måndag eftermiddag, då min familj kommer hem. 
 
Jag har ingen bild nu, så här kommer en opublicerad bild jag tog för några veckor sen. 
 
 
 
 
Massor av kramar ❤
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback