KOKOkim

Hi!
Jag är förkyld och har varit hemma hela veckan. Imorgon ska jag dock försöka gå till jobbet för jag mår något bättre idag. Jag saknar faktisgt Björholmens Marina, mitt jobb, och alla härliga människor!
 
Jag tror inte jag har nämnt för er ett nytt klädmärke, KOKOkim, som jag fick upp ögonen för när det kom ut. Det designas av modellen Kimura U, en jättesöt tjej som också kan sjunga. Jag har blivit helt förälskad i de socker söta, pastelliga kläderna med ett sött tema! Kimura U har också skapat en nya karaktär/fantasi figur kallad "Necorn" som är är blandning mellan en katt och enhörning. 
 
 
 
 
 
Här kommer bilder på bara några av de söta kläder som finns:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
För ett tag sen öppnades en KOKOkim butik i Shibuya 109, mitt favoritställe att shoppa på! Jag vill bara dit nu och shoppa, haha!! Tur att jag redan har planer på att åka till Japan till våren och se körsbärsblommningen för första gången. Nu gäller det bara att jobba och spara pengar.
Här är en video ifrån öppningen av KOKOkim butiken:
 
 
 
 
 
Visst är Kimura U otroligt söt, Kawaii! (^_-) Och jag bara ÄLSKAR kläderna! 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback