Hot baking

Hej!
Det blir ett kort inlägg idag för jag har inte så jättemycket att skriva om. Jag har jobbat frukost igen, 06:30, och slutade inte förrän sju nu på kvällen. Det beror på att jag varit och hjälpt till i köket och även bakat en tårta till imorgon. (^   ^) Sålänge jag är i köket känns det som jag kan jobba nästan hur länge som hellst, det är så roligt! 
 
Nu sitter jag vid balkongen på rummet och har kollat en beställning på kläder jag snart ska göra, lönen kom ju idag. (^_-) Det fläcktar skönt här från havet, det är ju verkligen varmt under både dagar och nätter. När jag kollade smhi stod det till och med en klass 1 varning för hög värme, haha!
 
Här kommer en glad sol, som ni kanske känner igen, från mig!
 
 
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback