Hello!
Jag har jobbat hela helgen, men var ledig igår. (^  ^) Tyvärr var det ingen bra dag ändå. Min gammelmormor dog tidigt igår morse. Även om det är många generationer imellan har jag alltid stått min gammelmormor nära. Det har alltid varit roligt att åka och hällsa på henne, det har varit något jag sett fram emot. Jag älskar henne så mycket och kan inte förstå att hon inte finns här längre. Det var dock skönt att hon bara somnade in, lugnt och fridfullt. Hon kommer för alltid finnas i mitt hjärta! 
 
 
 
Bild från när jag var liten.
 
 
 
 
Idag har jag jobbat igen och den här gången var det bara bakning på schemat. Det var en härlig dag med andra ord och jag har haft det jättebra! Efter allt som hände igår var det skönt att bara få göra något man älskar: baka!
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback