Badat

Hi! 
Jag har äntligen badat för första gången i havet för iår! Jag vet att det är sent men jag har inte hunnit eller orkat innan. Jag jobbade frukost och kunde sluta halv sex då jag och Frida, min jobbar kompis, gick och tog ett dopp. Det var helt underbart! Ännu skönare nu när jag också har duschat, jag känner mig pigg och fresch igen. (^   ^)
 
Annars har det varit varmt och härligt idag igen. Kanske inte det optimala att jobba i men jag trivs ändå, jag verkligen älskar sommarn!! 
 
Tänkte jag kan bjuda på min utsikt just nu, utan filter eller redigering och taget med iPaden som jag bloggar från just nu.
 
 
 
 
Rätt härligt, eller hur? (^_-)y
Nu ska jag borsta tänder och lägga mig och läsa tills jag inte orkar mer och ska sova.
 
Ha det bäst, Kramar från lilla mig! ♥️
 


Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback