Work Work

Hi!
Jag jobbar på som vanlig under dagarna. Som det ser ut nu har jag jobb veckan ut. (^ - ^) Just nu sitter jag i soffan och gör... ingenting förutom att blogga. Jag är så trött efter en hel dag på jobbet att jag inte orkar med speciellt mycket när jag kommer hem. Men det är ju så det ska vara, annars gör man nog inget vidare bra jobb om man är pigg när man kommit hem. (^_-) Eller vad tror ni?
 
Jag satt och kollade igenom gamla bilder här om dagen och kom på att jag inte visat en ända bild från när jag var i Spanien i våras. (o.O) Så här kommer iaf en bild. 
 
 
 
 
Det var en rolig resa till Fuengirola där min mammas faster, Lisa, bor. Bilden har Lisa tagit när vi två åkte iväg på en egen road trip. Hon visade mig runt på många mysiga platser hon känner till. (^  ^) Det var en helt underbar dag med strålande solsken!
 
Om allt går som det ska så kommer jag åka ner till Spanien igen i mars och praktisera. Kommer skriva mer om det när allt är klart och när det närmar sig. (^__^)
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback