Puppies

Tjosan!
Den här dagen har gått väldigt fort tycker jag. Tisdagar är de dagar då jag inte har några lektioner alls, vilket har betytt läxor för mig. (^_-) Det är skönt att ha en hel dag man kan ägna åt skolarbete så det inte blir lika mycket under kvällarna och helger.
Mitt mål är alltid att ha läxfria helger och det brukar jag lyckas med. 
 
Så det är i princip det jag har gjort idag, suttit med läxor. Självklart har jag umgåtts lite med kompisarna också och hjälpt varandra med läxor. Det härliga livet som student, haha! 
 
 
Efter allt prat om läxor får jag pigga upp lite med två sockrigt sööta bilder. 
 
 
 
 
 
 
Detta är bilder tagna på min mammas kompis valpar. Det är så mysigt att åka hem till dem och sitta med en valp i knät medans man fikar och pratar. (^   ^) Bilderna är tagna den 25 December 2013 så valparna har hunnit bli större och vissa från den ena kullen (det är två olika kullar) har redan hunnit flytta. 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Johanna

Naw va söta, vilken ras är det? :)

Svar: Visst är dom! (^ ^) Det är blandraser, mammorna är båda shih tzu och pappan är chihuahua/Kinesisk nakenhund. En väldigt söt blandning!

Kram på dig <3
Elin Larsson Verta

2014-01-22 @ 11:42:42
URL: http://nattstad.se/godmadeusperfect

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback