Nostalgi

Hej svejs!
Det blev ingen ridtur idag för det värker i hela kroppen efter igår. Jag har därfär försökt ta några korta promenader med hundarna för att inte stelna till och kollat på film mellan det.
 
Jag och mamma försökte få igång vår VHS-spelare för att kolla på Snövit (jag behöver se den för ett skolarbete) men tydligen är vår VHS-spelare trasig. Som tur är hade farmor och farfar en gammal tjock-TV med inbyggd VHS som vi fick låna.
 
 
 
 
 
Det är mysigt på något sätt att sätta sig med ett gamalt kassettband och liten TV-skärm. Jag borde göra detta oftare, lite saknar jag den tiden då man tittade på Disney med sina gamla kasettband. (^  ^)
 
Vad tycker ni om VHS??
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: sara

Saknar också den gamla goda tiden ibland, särskilt disney-filmerna!

2014-01-15 @ 17:10:49
URL: http://bokflicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback